کد مطلب: 23732
تاریخ انتشار : 10 آبا 1395 - 21:47
مردم ایران سالانه به اندازه گردش مالی سینمای ژاپن و بیشتر از تمام درآمد سینمای بالیوود برای آرایش خود هزینه می‌کنند...

 پیام بشرویه (pbc news): مقایسه سرانه مصرف لوازم آرایش در ایران و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که ایرانی‌ها به‌طور متوسط ٤,٥‌درصد از درآمد سالانه‌شان را برای لوازم آرایش هزینه می‌کنند، این درحالی است که آلمانی‌ها تنها ١.٥‌درصد و فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها نیز ١.٧‌درصد از درآمد سالانه‌شان را برای خرید لوازم آرایش هزینه می‌کنند.

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کانال‌رصد تحلیلهای‌روز، گردش مالی لوازم آرایش در ایران حدود ٢.١‌میلیارد دلار است که این رقم ایران را پس از عربستان به‌عنوان بزرگترین واردکننده لوازم آرایش در خاورمیانه معرفی می‌کند. 

مردم ایران سالانه به اندازه گردش مالی سینمای ژاپن و بیشتر از تمام درآمد سینمای بالیوود برای آرایش خود هزینه می‌کنند.

ایرانی‌ها تقریبا ٣ برابر هزینه‌ای که برای امور فرهنگی و تفریح‌شان انجام می‌دهند برای خرید لوازم آرایش هزینه می‌کنند.

این درحالی است که سهم ایرانی‌ها از بازار جهانی کتاب تنها ٠.١‌درصد است.

منبع: "کانال‌رصد"تحلیلهای‌روز

دیدگاههای ارسال شده ، پس ازتأیید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.

پیامهایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار نظر به معنای تأیید از دید مسئول سایت نبوده و مسئولیت نظرات بر عهده نظردهنده است.

نظر شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.